Saturday, 31 December 2011

New friends

Hari ni hari orentasi ku di sekolah baru iaitu smk 17...berdebar laa jgk..msa tngok kat list nama tu ak dpt klas 1 Dedikasi..iaitu klas kedua memang bersyukur sangat..walaupun x dapat msuk KRK...tapi yang sedihnya takde sorang pun kawan ak yang klas sama dngan ak..#terpaksa laa ak mencari kawan baru..sob2..kwan baik ak Aishah dan Nira diorang dpat klas 1 CEKAL..Banyak kawan ak dapat kelas 1 CEKAL dengan 1 B jer...nasib baik ada sorang kawan lama dulu kat skolah agama yg sama klas dengan ak...mungkin ak dua minggu je kat sana..Hope dapat sesuaikan diri...

No comments:

Post a Comment

.Asalamualaikum.
.Terima kasih sudi singgah.