Thursday, 5 January 2012

First and second day at SMK SS17..

FIRST DAY
First day ofcozlah ada tkut2 skit
...hari pertama pun dah penat..>,<..ni baru hari pertama blum kedua dan seterusnya..pastu kena duduk kat dewan..(orentasi)..duduk punyalah lama..berjam-jam mendengar ceramah..lama gila..ceh,padahal dari pkul 5.00 sampai 6.50...mmg lah nmpak x lama tapi mmg lenguh kaki ak nieh..blik tu mmg ak penat x terkata..agaknya sekolah menengah memang mcm ni..pstu guru klas ak bagi borang untuk di isi oleh ibu bapa..tapi bkan tu yg ak nk cite..ckgu sruh ak bagi borang kat bdak lelaki kelas ak sbb dia x nampak banyak sangat orang..ak pn kata 'ok'..masa tu x de pluang nak bagi kat diorang dengan orang rmai (dalam dewan)..lpastu bunyi 'kring...kring' diorang(budak lelaki klas ak) trus balik..ak dah laa..x sempat nak bagi borang tu...~Hbislah ak bsok kena marah dngan cikgu..~ >.<

SECOND DAY
Second day dah biasa skit..
...ak tertidur dan terjaga pkul 12..dah laa kena tnguu bas pkul 11.45..mmng panic x terkata msa tu..pastu mak sara tepon ak..nsib baik blum tertinggal bas lagi..ak apalagi terus tukar baju..dengan kelam kabutnya..nsib baik sempat..walaupun sedikit lega x tertinggal bas ak terlupa bawak file dlam tu dah laa ada borang..cuai btul ak ni..-,-..smpai skolah ak jmpa guru klas ak..ak terus bagitau dripada dia marah..perggh,nasib baik dia x mrah..alhamdullilah...~mudah-mudahan ak x lupa lagi bawak FILE besok dan x tertidur..~amin~

No comments:

Post a Comment

.Asalamualaikum.
.Terima kasih sudi singgah.