Saturday, 6 October 2012

Bas -.-

Mmg dah lama nk tlis psal bas >.<....ak selalu tak dpt tempat duduk even dah tunggu kt damai...damnn shitt ohh..org yg dalam bas tu plk mcm dia sorang punya bas...ak pun bayarlah :P...then bleh plak letak beg kt sebelah...taknak bagi org duduk...memeyy nk mkn pelempang ohh -,-..Seriouslyy,penat ohh dahlah jauh penat berdiri (15 minit je pun)...kira penat lhaa jgk :D..bila dah ter'paksa' berdiri tu takpe jgk...yg nak jeling2 ak tu pahal haa? .. serious , taksuka org mcm tuh . Bila kita tengok tempat tu kosongg pegi je dia ckp 'ada orang' mana takk panas dah lhaa ak selalu puasa ganti . Masa balik pun menyirapp kelas ak selalu kluar lmbat..kadang je dpt tempat because  Fari jaga tempat :)


No comments:

Post a Comment

.Asalamualaikum.
.Terima kasih sudi singgah.