Tuesday, 20 November 2012

8 perkara pernah dibuat masa zaman kecik2

 

Dalam 8 perkara di bawah, Lapan2 benda ak pernah aku buat masa kecik-kecik dulu :)...bila ingat balik, kelakar pun ada. Korang pernah buat? hikhok .. enjoy .. teruskan scroll ..

1. Buka kipas meja, cakap depan kipas nak dengar suara bertukar.

2. Naik kereta, tengok bulan dan ingat bulan ikut kita.
                                                  


4. Dekat sekolah, lori Milo datang. Dapat minum free. Lepas minum, menyamar jadi orang lain sebab nak ambil lagi.

5. Lukis burung guna huruf 'v' atau 'w' terbalik 
                                             
                                                             Weh, burung2...                                     
6. Lukis matahari di penjuru atas kertas lukisan atau antara dua bukit.


7. Masa kecil fikir bentuk hati yang sebenar macam ni --> ♥
                                                         
8. Tutup peti ais dengan perlahan, sebab nak tengok bila lampu dia mati.
 
Betul tak? Betul tak? :P

this is so real..ya ak memang buat semua ini masa kecik2 dulu..how sweet kan bila ingat balik..and time flies really fast..Miss that moment :P..Mengaku jelah semua pernah buat...muahahahhahha...kantoii sudaahh! :D

No comments:

Post a Comment

.Asalamualaikum.
.Terima kasih sudi singgah.