Monday, 26 November 2012

Balik Kampung



So , 2 hari lepas balik kampung .. semalam balik .. sekejap je kan? entah kenapa macam takde mood je nak balik .. duhh -.-' .. ikutt jelahh .. sampai sana mcm biasalhaa kena salam2 org perempuan lhaa katakan jadi kena sopan sikit :D..the day flow just like that .. Belah malam plak orang semakin lama semakin ramai yg datang .. ( i mean my cousin ) .. malas betul nak keluar bilik .. Lepastu pulak , habit pegang phone kat tangan sesaja .. main game lhaa .. mana ada orang nak text hikhokk .. 'anak dara' apalah ni tak keluar bilik salam2 .. ak dpt rasa mcm ada org tengah ckp pasal ak .. memang betul .. adik ak ak ckp 'kakak , ada org cakap kakak mcm taknak bergaul' '....asyik terperap je dalam bilik' n mcm2 lagi .. adoii menyirap je... mcm takde benda lain nk ckp .. ak jugak jadi mangsanya .. wtv -..-
.. mentang banyak batch ak ( form 1 ) .. bangun pagi , muka masam mcm cuka .. hahhaah xD .. yolah , sape tak marah :3 .. tapi pagi tu , pergi ambik rambutan kt dusun atok .. perghh fresh-fresh kau..kau ada? heheh..banyak betul satu baldi..ak jadi tukang kutip mmg lhaa penat .. kena 'kerengga' sakit wooo~ that all , malas nk type panjang2 xx huhuhh , sorry klau takbest .. bye :)

2 comments:

  1. Doodle akk lhaa .. hihii .. sorry lupa credit .. tenkiuu =) ..

    ReplyDelete

.Asalamualaikum.
.Terima kasih sudi singgah.