Friday, 23 November 2012

Sukan


Errmmm....
Minta maaf bebanyakla..
walau aku selalu di paksa untuk bersukan, sampai saat ni belum ada manusia yang betul2 berjaya buat aku MINAT ngan sukan tu.
Dari kecik sampai sekarang aku memang tak suka sukan.
Sama macam aku tak suka matematik.

Kalau dulu kemain tak suka main sukan time sekolah. aku pun tak tahu la kenapa aku tak suka main sukan masa sekolah menengah. aku rasa faktor kawan kot. aku ni dah la jenis mengikut kawan je, kalau kawan tak suka tu, aku pun tak suka tu, kalau kawan tak suka ni, aku pun tak suka ni (apa yang aku merepek ni?)

Tapi time sekolah rendah dulu memang aku aktif bersukan (aktif lah sangat) . kalau musim ko-k tu memang wajib la kena turun padang tiap-tiap petang. aku kalau bab sukan ni aku suka acara balapan dengan bola jaring je, yang lain aku tak minat especially lompat tinggi! lagipun time sekolah rendah aku ada kawan-kawan yang minat sukan, jadi takde hal lah aku nak aktif sukan time sekolah rendah. kalau muka wakil sekolah tu muka aku la tu. Hahahaha.. ( perli diri sendiri ) *mata keatas tangan kebahu*


*muka bangga*



No comments:

Post a Comment

.Asalamualaikum.
.Terima kasih sudi singgah.