Thursday, 20 December 2012

Dah Nak Habis ...



Arggh, cuti ni tak ada apa sangat pun. Aku cuma 'bina badan'. Harhar. Rehat punya rehat punya rehat punya rehat... dey, berapa banyak rehat daaa? Tup tup dah nak sekolah. Cis, aku belum puas lagi cuti ni!! u_u

Headache!! SOS!!!! Mayday!!

Nanti bukak sekolah baru nak fikir. Ni folio pun belum siap lagi. Adoi, adoi dan adoi lagi. Macam tak ada motif pulak entri aku kali ni. Eh, ada lar motif. Cuti aku dah nak habis ooi......

Rasa macam baru semalam aku cuti. Eh, tak. Rasa macam semalam aku masuk sekolah baru tu. Pejam celik dah nak sekolah. *muka bengang* . Aku cakap pasal masa lagi eh? Damnttt !

Buat korang yang baru bercuti, beware! Cuti korang akan habis jugak. Haha. Buat korang yang menanti cuti, sama jugak. Cuti korang pun akan habis. Harhar. Bagi aku? Peduli apa? Kita enjoy.... ^_^

Ladybird's Note : Entri mintak penyepak.. harhar.

2 comments:

  1. cuti nie tak terasa kan..sekejup je dah habis cuti..:)

    ReplyDelete

.Asalamualaikum.
.Terima kasih sudi singgah.