Saturday, 27 July 2013

Raya?



Salam.. hi , ho , hey .. holla ;). Salam ramadhan too. Alhamdulillah .. baru lepas bersahur tadi. Lauk pun standard ah nasi + telur goreng pun jadi. Lololol. Umi pulak takde kt rumah.. cenggini (y) -..- . nak harapkan ank dara sorang ni mmg harapan laa jawabnya. Kuikui. Den tak reti masak aduinya pun adui. Eheh sigh

Tahun ni persiapan raya ala kadar je kut. Entah ah mcm takde mood. Rasa nk lempang diri sendiri pun ada.. jkjk :p . Baju pun belum beli bak hang. Pakai baju raya tahun lepas le kut. Entah muat lagi ke tak. Memandangkan ak dah making 'membesar' kan xD . Takde mood nak rayaaaaa. Tak tau kenapa. Kalah ga maybe. Lulz takde laa. Kihkih. Tapi mood nak berpuasa mmng mantap. Cewah!

Oh ye.. adat kan kalau raya .. kita dtg rumah orang mesti orang bagi duit raya. Tak gituu? . Tapi bebudak 'tinggi' cm ak ni.. hm sah2 ingat dah tua. Sobsob t.t . By the way , tahun demi tahun.. mcm tak kisah Sgt duit raya tu SBB tu bukan pun tujuan utama kita pegi rumah org. Tujuan utama ialah MAKANAN dia!! *gelak jahat* . Itupun salah laa dei ain . Muahahah. Tujuan utama mestilah bermaaf-maafan sesama kita. Ewah

Pss : Minggu depan exam.. wuargh .. takut ~~

No comments:

Post a Comment

.Asalamualaikum.
.Terima kasih sudi singgah.