Saturday, 3 August 2013

Akhirnya Aku Kahwin!



Salam.. hi , ho , hey , holla :) . Dah kenapa tetiba ak nak kahwin ni? Kohkoh. Umur pun tak cukup agi nak mengatai! Ahaks! . Harini baru baca buku novel "Akhirnya Aku Kahwin!" . Serious best gilos uolls. Jalan cerita mmg dekat dengan hati pembacanya. Ewah xD . Alahai , korang boleh dapatkan novel ni di kedai buku yang berhampiran yee. Eh , sempat lagi mempromote. Ekceli daa lama dah buku ni diterbit.. cuma ak je yang ketinggalan. Hoho

Nama aku Diana . Nur Diana binti Ismail . Tapi keluarga dan teman teman rapat memanggil aku Didi . Sebelum aku terus bercerita , aku harap kau orang semua jangan salah faham . Harus ditekan di sini , aku tidak ada sebarang kena mengena dengan Puteri Diana , Diana Danielle atau Diana Rafar , apatah lagi Janji Diana . Aku ditakdirkan membesar sebagai gadis yang dikategorikan 'comel' . Malah , nama timanganku juga berpunca daripada saiz badanku . Nama Didi asalnya adalah 'DD' yang bermaksud Diana Debab . Masa sekolah dulu , ada gelaran yang lagi ganas , Double D . Wow ! Dah macam ahli gusti . Tak patut dia orang gelar aku macam tu kan ? Sedih betul rasa di hati .Jom ikuti kisahku . 

Sedikit prakata^^

Ni pulak sinopsis buku novel tu :


Klik untuk lagi beso plus jelas. Hiho~

6 comments:

  1. Kimi bukan jenis yg baca novel, tapi novel ni mcm menarik jaa.. :D

    ReplyDelete
  2. @Kimi : Memang menarik.. kikiki :D

    ReplyDelete
  3. Haritu saya ada nampak jugak kawan saya baca novel ni . Tapi sampai sekarang tak beli novel cinta sebab takde rase nak beli . Hehehehe :D

    ReplyDelete
  4. Dina: kehkeh.. sekali-sekala baca , best apa :D

    ReplyDelete

.Asalamualaikum.
.Terima kasih sudi singgah.