Friday, 23 August 2013

Hello

Holaa~~ Aku bosan harini. Jadi aku buat entry. Err, ade sesape rindu aku tak? Ada? Ada? *krikk krikk* K :( . Apa khabar korang semua? Harini hari yang indah bukan? HAHA! dah kenapa intro cenggitu. um okay.

Assalamualaikum. Harini aku nak cakap benda mengarut. Harap takde sesape baling selipar kat aku. Hm. Aku tak berapa okay semenjak dua menjak ni. Aku asyik sedih aje. Aku pun taktau kenapa aku sedih. Ada sesape tau tak? Ada? Ada? /lempang diri sendiri/ Aku sedih n kekadang risau tanpa sebab.. Tbh aku ni, senang mengeluarkan air mata~ Ceh haktuih. Macam takde kena mengena. wkwk. Kengkadang aku tengok kucing sebelah rumah aku pun aku rasa nak nangis... (?)

Done edit blog sikit-sikit. Okay dokk? hehe

No comments:

Post a Comment

.Asalamualaikum.
.Terima kasih sudi singgah.