Saturday, 28 September 2013

Weee~



Hmm awkwardnya nak update blog sekarang. Banyak benda nak diupdate sebenarnya sampai dah banyak cerita basi. So cerita basi tu kita pause dulu. Dah alang-alang basi hewhewhew ~ Ahaha. 

Now dah on balik jadi apa yang nak dikongsikan ? Nothing actually to be shared . Rutin harian benda yang sama . Bosan .  now i'm just staying at home and holiday . I'm gonna miss u my school . =) . Ehh hahaha. 

Memandangkan banyak sangat masa yang terbuang aku terfikir nak on balik blog setelah lama tak aktif . Sekali lagi sedeyy ! Dah banyak masa ni boleh ler menghupdate benda-benda mengarut . Luahan perasaan la , itu la ini la . Hanya berharap bertahan dengan blog . Walaupun tak fofular . This is my blog so sukahatilah kan . Don't worry be happy . hahaha. xoxo 

Btw , goodluck for pmr and spm victim. Den punya turn tahun depan. Huwaaa. Tapi bukan pmr.. dia dipanggil pbsmr uolls. Eceh sesuka hati ak je. Oho. Till here. Bye! x

4 comments:

.Asalamualaikum.
.Terima kasih sudi singgah.