Tuesday, 1 July 2014

Salam ramadhan.



Salam.. hi, ho, hey, holla :) . Lama gilos den tak jenguk blog kesayangan ni. cewah. latety memang den tersangat sibuk dengan folio untuk pt3. bukan senang nak kena buat 2 benda sekaligus. kena buat betul2 bukan main tibai je ikut suka hati hang. lol. kalau dah malas sangat buat jelah ikut suka hati engko tapi jangan nyesal kalau markah hampa semua rendah. hoho. I'm sure 99% batch 99 mesti tengah kabut gilos cari bahan kan. mengaku jelah hahahahahaha. Sekarang ni pun ak still tengah cari bahan lg. memang konpius tahap gaban sebenonya. i mean like why so suddenly. macam mana nak buat ni? macam nak buat tu? ni betul ke? aduyai someone please help me. ceh hambarnya.

Ini pun haku sempat mengelat jap so dapat lah meng-hupdate-tivate blog den sat. hamboih pun boleh. tension pun ada asyik hadap benda yg sama. poning kepala den bak hang. Apapun hari ni dah masuk ramadhan ketiga. Oh ye sabar itu kan separuh daripada iman. May allah ease everything for me. Insha allah. Amin!


(doodle tengah menahan lapo) haha

Selamat menyambut bulan ramadhan semua. Ingat jaga hati, jaga telinga, jaga mulut, jaga mata. :)

No comments:

Post a Comment

.Asalamualaikum.
.Terima kasih sudi singgah.